dinsdag 25 september 2012

Nieuwe stempel


Vandaag weer een kaartje gemaakt met mijn nieuwe stempel.

Met dit kaartje zou ik graag meedoen aan de anmacreatief challenge 12. 
Dit is mijn 2de kaart al maar vind het wel een hele leuke sketch. 

De Herfst komt er aan dus heb ik gewerkt in die kleuren.



 
De stempel heb ik ingekleurd met derwent potloden 



De tekststempel ' You make me smile' is van Magnolia. 

 
De bloemen en blaadjes zijn een snijmal van olba en bewerkt met chalks 

Het papier dat ik gebruikt heb is van het voordeelwinkeltje, action en ook nog een paar op de beurs gekocht!

Allemaal nog een heerlijke week toegewenst!

Groetjes Kelly






1 opmerking:

  1. Hoi Kelly,

    ik vind beide kaartjes heel mooi gelukt!

    Bedankt om met de sketchchallenge van AnMaCreatief mee te doen :-)

    Fijn weekend,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen